Opis
Iako vizitke i leci postoje već dugi niz godina, još uvijek su jedno od najboljih sredstava oglašavanja, pogotovo za mala poduzeća. Osim toga, predstavljaju marketinški materijal koji je svima cjenovno prihvatljiv.
Za razliku od radijskog ili televizijskog oglasa koji traje oko 30 sekundi, vizitka ostaje kod Vaših potencijalnih kupaca. Svaki put kada kupac pogleda Vašu posjetnicu, podsjeća se na Vašu tvrtku što povećava šanse da koristi Vaše usluge ili kupi proizvode.
Kada je u pitanju organiziranje posebnog događaja kao što je rasprodaja, glazbeni koncert ili možda čak i otvaranje prodavaonice i slično, jedno što morate biti sigurni je da ste obavijestili čim veći broj ljudi.
Iako društveni mediji zasigurno pomažu u promociji događaja, također je važno zapamtiti neke od isprobanih marketinških tehnika koje se koriste godinama, a to su zasigurno letci ili brošure.
Iako postoje već godinama, još uvijek spadaju u najbolje načine promocije jer su fizičke prirode i potencijalne kupce ili klijente uvijek mogu podsjetiti na Vaše događaje, dućane, kafiće ili slično.
Obratite se s povjerenjem za dizajn i digitalni tisak malih formata kao što su letci, vizitke, brošure. Imamo znanje i dugogodišnje iskustvo koje može pomoći i Vama. Veselimo se suradnji s Vama.
Recenzije
Još nema recenzija.